Cântec îngânat

…în continuare, pre(a)lungind cu jind etapa industrial-visătoare a „datului pe .net”, îmi fac din nou curaj pentru a pune ceva de către struna-mi virtuală:

Vreau, nu vreau, deocamdată arăt aşa: altu’ mama nu mai face, pen’că nu-i mai dă voie legea naturală, de vreo câţiva ani… buni! Rămân eu singura mea nădejde de multiplicare, în virtutea aceleiaşi legi, şi având deja bucuria

sau mai degrabă răspunderea de fi fructificat, la rându-mi, câteva astfel de tentative, se-nţelege de către cine poate, nu de unul singur. Pentru EI, fructele, fiecare la măsura lui, „primaru’ „, „comunişti”, „patron”, „manelist”, „televiziune”, „şcoală”, „ţara noastră”, „internet”… nu sânt vorbe goale. Adică înseamnă ceva precis. Au nume frumoase, măcar…

Mai departe lălăind, nu, nu în ploaie… ci tot virtual, aici unde sântem doar noi şi ne auzim doar noi, şi unde nu ne vede nimenea…

10 gânduri despre „Cântec îngânat

  1. Surpriză extrem de plăcută!!! Clapton este preferatul meu, îl ascult şi mă umplu de muzică bună, talent şi tot ceea ce mai poate transmite acest chitarist încărcat cu har…

    Apreciază

  2. Magdammus: …nu l-am mai văzut pe dânsul, de multă vreme. Altfel nici nu ne pre agreăm/-em… până la următoarea vedere. Desigur, noaptea şi pacea fac o pereche bună! Mulţămim, asemenea!

    Apreciază

Lasă un răspuns

