Monstrucţii

deviantArt

deviantArt

În formă şi conţinut seamănă cu blocurile, nu toate, cu starea de fapt, nu dintotdeauna, cu dorinţele noastre, nu doar dintre cele ascunse. Ştiut este că porţile de intrare a lumii ‘cesteia către suflet sânt cele simţuri, zise trupeşti, numărate până la cinci şi declarate suficiente, în iconomia relaţiei pe orizontală… Nu pentru „Duminica Orbului” (Vaskresenie aslepa, pentru fani…), cea cu forţate trimiteri politice, ci pentru curiozitate, îmi trec pe maculator câteva avioane:

#1. Convenim (eu cu mine…) că toţi oamenii au simţul Văzului trupesc; ce văz eu, că până şi ăsta e împărţit… Să (mă) ‘esplic: Într-un fel „văd” de ale mele, altcumva „văd” ale celorlalţi; interese, dureri, haine, pasiuni, lipsuri, soţ/soţie, daruri, împliniri, locuinţă, neajunsuri, forme, copii, drum în viaţă, talent, impozite, coafură, casă, responsabilitate, …totul, chiar şi moartea, arată diferit de diferit :), şi nu pentru că au valori diferite în sine, ci pentru că aşa vrem noi să le vedem. Un alt exemplu: de la „…nu i-ar muri mulţi înainte!… numa’ Ceaşcă-i de vină!… etc.”, la: „era mai bine!… etc.”, sau, „mi-am mâncat viaţa cu el/ea!… etc.”, după: „nu (mai) pot trăi fără… etc.”

#2. …va urma?

14 gânduri despre „Monstrucţii

  1. Cu postul asta mi-ai adus aminte de profesorul meu de filozofie din facultate. Noi eram la Politehnica si ricosam ca nuca in perete la explicatiile ‘codificate’ pe care le dadea cind se enerva pe viata.

    Nu reuseam sa ne dam seama daca vorbeste la modul serios sau la misto.
    Un coleg a avut curajul sa-l intrebe daca vorbeste la misto, iar el, profund surprins, ne-a zis foarte clar ca vorbitul la ‘misto’ e cel mai serios mod de exprimare de care e in stare individul :).

    Apreciază

  2. As infiinta o federatie a „datului de vina” pe ceilalti, nu stiu daca la misto, dar uneori practic acest sport in serios. E pacat sau imi lipseste vreun simt? Are vreo legatura cu duminica asta?

    Apreciază

  3. paul: Fără să bag de seamă, ‘s deja membru (!…) în acea federaţie, mulţumesc că m-ai făcut atent! Ia uite, în ce mă băgai… chiar în duminica asta! Nu cunosc numărătoarea simţurilor, aşa că mi-ai dat o idee, un link, un cui în care să-mi agăţ ce a mai rămas din duminica asta.

    Apreciază

  4. Adam: „Doamne, femeia e de vina…”
    Eva: „Doamne, sarpele m-a indemnat…”
    asadar ni se trage de la radacini, de cand lumea si pamantul dam vina unii pe altii, este si asta o forma de orbire…apropo de simturi ne lipseste al saselea, cel al asumarii celorlalte cinci

    Apreciază

  5. Îmi cer iertare că ieri nu am apucat să MULŢUMESC cum se cuvine
    eram mirată eu de mine şi de ce mi se întîmplă
    încă nu mi-am revenit 🙂
    plecăciune

    Apreciază

Lasă un răspuns

