Curv(i)e:

…ar putea fi (şi) răspuns la cele tocmai citite, sau văzute, dar mai bine nu.

Fable2_prostitute

Să fie nu,  dar mai bine mă fac că da. Să n-am, dar să strig că numai eu am oferta asta. Las să se înţeleagă orice, pentru că tot n-am nimică a zice. Samăn confuzie, că poate pică ceva, oricum fac rating şi tot (eu) ies bine. Cred că nu prea-prea, da’ nici foarte-foarte… de fapt nu chiar! Îţi spun EU c-aşa-i!!!

sweetcharity2

Vezi?… ţ-am spus io?!

Deocamdată, atât! Revin cu noi aventuri & poze…

P. S.: mai multe şi aici:

www.thethinkingblog.com/2008/02/prostitution-…

4 gânduri despre „Curv(i)e:

  1. Am şi căutat trufandale, ce-i drept… ca să nu fiu părtinitor sau restrictiv, am ales ceva care să nu susţină cu îndârjire femininul termenului. Poate nu întâmplător, căutând eu să mă agăţ de ceva, „ciorap” este masc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

