Atenţie, se ia!

Aşa a început: …ceva cu o „leapşă” la care eram invitat, cu tot tacâmul speram eu, adică aşa cum obştea avea deja în conştiinţă, dar NU.

Acuma, tre’ să recunosc că-mi trecuse şi mie prin …zonă, a bâzâit o vreme şi, culmea, a plecat. Îmi era peste puteri să birui lenea  care, orice s-ar spune, e o CUCOANĂ! Una.

„50 şi unu lucruri despre mine” nu-i de colea, aşa că am cerut lămuriri, am negociat şi am scăpat oarecum ieftin. Aleg eu „ce şi cum”, negociez al’dată… deci:
„M: pt tine …mai reduc din numar
„ca te cunosc
„hai 33” …asta e tot. La lucru, dară:

http://andreaga13.deviantart.com/

deviantart

1. Sânt cineva, deocamdată, acum şi pururea, fără majusculă;

2. Iubesc ce pot, mai las loc;

3. …;

4. …dimineaţa, hm …;

5. Ascult, da’ nu ca tăt natu’, ci al’ceva!

6. …când eram mic, eee mult de-atunci!

7. Uneori sânt descăpăţânat;

8. Îmi plac lucrurile bine făcute, chiar dacă nu încheiate. A se înţelege după inspiraţie;

9. Beau apă potabilă;

10. Verde-le prinde bine;

11. Depind de iubire;

12. …;

13. …;

14. …;

15. Ţin morţiş …;

16. Mă îmbrac când tre’ să mă deosebesc de animale;

17. …

18. Am nevoie, uneori n-am încotro, să conduc. …maşina, clanu’ şi ce mai e de condus;

19. Prostia nici Dumnezeu n-o iubeşte;

20. Am mijloace de transport, chiar şi bicicletă/e;

21. Având obiceiul iconografiei, privitul la filme îmi pare o decizie de compromis. O fac, uneori când sânt solicitat, alteori când mi se anunţă ceva demn de privit;

22. Sânt bucovinean/neamţ, prin descendenţă, bănăţean nu voi reuşi să devin deşi trăind aici pot fi acuzat …pe nedrept;

23. Vreau la munte (…şi la mare, că vara, în familie, …);

24 – 25. CUCOANĂ, cum am menţionat;

26. În ultimele zile, ca mai tot timpul, .net-ul (îmi) merge târâş;

27. Am renunţat la „advertising”, ca la „design”, nefiind eu promotor de minciuni;

28. Când eram mic, ca acuma, nu aveam (nevoie de) net, nici de telefon, televizor, …doar de iubire;

29. Arici;

30. Prietenii spun că au treburile lor, iar eu nu-i opresc;

31. Pot da şi exemple „negative”;

32. Am mai zis …;

33. Nu-mi plac lucrurile făcute „în glumă”;

34. Mai vreau: salată de vinete, ciuperci cu smântână, borş de lobodă, căpşuni, cireşe, fructe de mare, …poate e o idee să-mi notez, ca să nu uit, că-s multe şi nu am răbdare, ca să zic aşa …;

35. Nu-mi plac lucrurile care au înfăţişare, miros sau sună a „altceva”;

36. Doresc să nu mai sufăr pentru irosirea timpului;

37. …cred că pot să închei, nu mai am timp.

7 gânduri despre „Atenţie, se ia!

  1. De când erai mic,
    Eee chiar aşa mult de-atunci
    De nu-ţi aduci aminte
    Cu ochiul cel mic ,
    Dacă nu – cu cel mare,
    De-o poveste …
    Nemuritoare ?!

    Apreciază

Lasă un răspuns

