Aur pentru:

blogul-de-aur1

de la adc am primit o etichetă, cu lipici proaspăt pe dânsa, aşa că am a mă grăbi, şi o voi lipi pre gardul cutare, cutare, cutare, cutare, cutare, cutare, cutare, cutare, cutare şi, în fine, cutare!

Felicitări 🙂 tuturor!

16 gânduri despre „Aur pentru:

  1. De câteva zile nu am mai ajuns să dau raita zilnică prin blogurile „faine” de pe lista mea … Am hotărât, după ce toată noaptea am upload-at imagini şi filmuleţe pentru blog, să încpe săptămâna cu vizite pe la Prieteni.
    Mulţumesc pentru apreciere, Prietene!

    Apreciază

  2. Pingback: Blog de oro « Zamfir Turdeanu’

  3. Zamfir: Niciodată nu-i târziu; aşa am primit şi eu, lămuririle primindu-le ulterior, la cerere. Aşadar: Treci imaginea pe sait, împreună cu cel de la care ai primit premiul, apoi îl transmiţi altor bloguri alese de tine. …cu instrucţiunile de rigoare. Nu sânt propriu-zis condiţii, ci mai degrabă detalii tehnice menite, între altele, să crească traficul între bloggeri. Succes!

    Apreciază

Lasă un răspuns

