To be continued…

15 gânduri despre „To be continued…

  1. Ma uit in interiorul chestiei aleia… de unde da pe-afara! Cred ca e ceva foarte special, dar si multe altele care ies pe langa… Deja a trecut o ora si tot mai iese, dar, cred ca e pe sfarsite! Uff, dupa 4 ore tot nu s-a terminat, dar mult nu mai are, simt asta! ..S-a facut noapte… chestia aia cu care e umpluta, pare ca intra pe-o parte si iese..pe cealalta! Sper sa ma insel…
    Mai am foarte putin de trait… Viata a trecut, aproape instantaneu… asteptand! Ce am tot asteptrat.. nu s-a implinit niciodata… Adica. sa apara.. ceea ce era inauntru! Sa..nu fi fost nimic.. adica… sa fi asteptat degeaba…?…Neeh..trebuie sa fie ceva, doar sa mai am…putina rabdare.. si.. inca o viata de..trait…

    Apreciază

  2. Dintr-un exercitiu de eroare, am trimis de doua ori „comentul”.. Din fericire, se pare ca nu s-a observat.. si chiar a parut nai..bogat! Am incercat sa corectez pe loc, dar.. evident, nu am reusit (exercitiul rutinei!) Acum apar doua variante: ori sa fie sters unul din ele (stiu ca e greu de ales.!) ori in cazul ca place si asa… il mai adaug de cateva ori… pentru a intarii ideea!

    Apreciază

Lasă un răspuns

